طراحی وب سایت

Wiki Article

یکی از مسائلی که بیشترین اهمیت را دارد، بحث امنیت است. در واقع اگر در طراحی فروشگاه اینترنتی امنیت را رعایت نکنید مسلما با شکست مواجه خواهید شد.

برای نصب قالب روی وردپرس دو روش وجود دارد. می‌توانید از طریق پیشخوان وردپرس قالب را نصب کنید. یا این کار را از طریق کنترل پنل انجام دهید.

برای این کار کافیست در پایین صفحه تنظیمات خواندن، تیک کنار گزینه «از موتورهای جستجو درخواست کن تا محتوای سایت را بررسی نکنند.» را فعال کنید. آموزش ساخت سایت با وردپرس 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر محصولاتتان توضیح زیادی دارند، آن‌ها را به‌صورت لیست قرار دهید.

لوگوی این‌نماد را هم در فوتر سایت بگذارید تا خیال مشتری را راحت کنید. آن‌ها می‌توانند عملکرد شما را بررسی کنند و مطمئن شوند که پای کلاه‌برداری در میان نیست!

برای نصب وردپرس کافی است آدرس توضیحات بیشتر دامین خود را وارد کنید تا مرحله نصب آن را مشاهده کنید. البته پیش از آن باید مرحله دیگری را طی کنید که در قدم دوم آن را بررسی می کنیم.

برنامه نویسان ما با بالاترین کیفیت با ظاهری مشابه وب سایت شما را طراحی و پیاده سازی خواهند کرد.

سپس برای شروع، باید نام دامنۀ مناسبی برای سایتتان انتخاب کنید و پس از آن، یک اینجا کلیک کنید میزبان متناسب با نیازهایتان مشخص کنید. بعد از انجام این امور، قالب‌ سایت را انتخاب کنید.

این هم از مرحلۀ پایانی؛ اگر موافق باشید برویم سراغ جمع‌بندی مقاله.

۳. وارد شدن به پیشخوان وردپرس سامانه مدیریت محتوا وردپرس

سایت فروشگاهی شما ویترین کسب و کارتان خواهد بود و شما باید تمام اصول و استانداردهای لازم را برای آن در نظر بگیرید.

مثلاً اگر می خواهید سایت را روی دامین اصلی نصب کنید، کافی است فایل های این پوشه منبع را درون Public_html آپلود کنید:

در قسمت خواندن دو نوع تنظیمات مهم این سایت وجود دارد که بایستی اعمال کنید. در بالای صفحه به شما گزینه‌هایی داده می‌شود که انتخاب کنید صفحه اصلی شما آخرین نوشته‌تان باشد یا این که صفحه‌ای که به عنوان برگه نخست ساخته‌اید همواره و به صورت ثابت صفحه نخست این سایت سایت‌تان باشد. که البته توصیه ما به مورد دوم است.

Report this wiki page